Lido - Buiten(13).jpg

Algemene informatie Over LIDO

LIDO bestaat uit 14 luxe appartementen, verdeeld over 2 verdiepingen. Alle appartementen hebben een balkon aan de zeezijde. De meeste appartementen zijn per lift bereikbaar. Alleen de 4-persoonsappartementen aan de zuidzijde zijn enkel bereikbaar via een trappetje.

Van de 2- en 3-persoonsappartementen bestaan twee varianten. In de ene variant zijn het slaap- en zitgedeelte op gelijke hoogte met elkaar. In de andere variant ligt het zitgedeelte lager dan het slaapgedeelte en heeft u een trappetje in het appartement.

Lido - Buiten(17).jpg

Vanaf hoe laat kan ik inchecken? En tot hoe laat kan ik uitchecken?

Uw appartement is op uw aankomstdag vanaf 15.00 uur gereed. U kunt inchecken bij de receptie van Hotel de Boei, aan de overkant van LIDO. Is de receptie van Hotel de Boei gesloten? Dan kunt u inchecken bij Hotel Zuiderduin, Zeeweg 52 in Egmond aan Zee.

Op de dag van vertrek dient u om 10.30 uur uitgecheckt te zijn. Ook voor het uitchecken vragen wij u naar de receptie van Hotel de Boei te gaan en indien De Boei gesloten is, naar de receptie van Hotel Zuiderduin.

Hond(2).jpg

Zijn honden toegestaan?

Nee, honden en andere huisdieren zijn bij LIDO niet toegestaan.

Bij onze partners Hotel Zuiderduin Hotel de Boei en Strandhotel Golfzang zijn honden wel welkom.

Lido - Buiten(7).jpg

Is er een parkeerplaats? Voor auto en fiets

Ja, we hebben een eigen parkeerterrein. Per appartement bieden wij u één parkeerplaats aan. Op de dag van vertrek dient u het parkeerterrein voor 12.00 uur te hebben verlaten.

Het opladen van elektrische auto's is op ons parkeerterrein niet mogelijk. Buiten ons terrein staan enkele oplaadpunten. 

In Egmond aan Zee geldt betaald parkeren:

  • 1 maart tot 1 november, van 10 tot 19 uur.
  • 1 november tot 1 maart, op zaterdag en zondag van 10 tot 19 uur (per 1 januari 2023). Overige dagen geldt vrij parkeren.

Bekijk hier de plattegronden met parkeerzones.

Fietsenstalling
LIDO beschikt ook over onbewaakte fietsenstalling, onder de noodtrap aan de rechterzijde van het gebouw. Stalt u uw fiets liever op een afgesloten stalling? Dan kunt u gebruikmaken van de fietsenstalling van onze partner Hotel Zuiderduin op 5 minuten wandelen.

Lido-Appartementen-2persoons(03).jpg

Wordt het appartement schoongemaakt?

Eenmaal per week wordt uw appartement gereinigd. Tevens ontvangt u dan schone handdoeken en schoon linnengoed. Ook ontvangt u een nieuw keukenpakket, met onder andere een vaatdoekje, afwasmiddel en een afwasborstel.

U kunt uw afval deponeren in de container bij Hotel de Boei, aan de overkant van LIDO. Deze container vindt u in de steeg links van Hotel de Boei.
Lido - Buiten(20).jpg

Is er een restaurant?

Onder LIDO bevindt zich Restaurant Van Speijk. Dit restaurant is niet verbonden aan LIDO, maar wij raden u wel aan om hier tijdens uw verblijf lekker te gaan lunchen of uitgebreid te dineren. Genieten van een drankje op het terras is natuurlijk ook fijn!

Bekijk de website
Lido-Appartementen-3persoons(06).jpg

Is er een lift?

LIDO beschikt over een lift. Het 4-persoonsappartement type A is echter niet te bereiken met de lift. De lift brengt u wel naar de juiste verdieping, maar om bij de entree van uw appartement te komen moet u nog 6 traptredes op. Dit kan een lastig trappetje zijn voor gasten die slecht ter been zijn.

Lido - Buiten(1).jpg

Is LIDO toegankelijk voor/met rollators en rolstoelen?

LIDO heeft enkele smalle gangetjes waar het met rollator en rolstoel lastig manouvreren is. De appartementen hebben hoge drempels en in de badkamers zijn geen aanpassingen gemaakt voor gasten die slecht ter been zijn.

In een aantal van de 2- en 3-persoonsappartementen is het zit- en slaapgedeelte gescheiden door een trappetje.

Bij onze partner Hotel Zuiderduin vindt u mindervalidenkamers met de benodigde aanpassingen voor een zorgeloos verblijf.

Bekijk de kamers van Hotel Zuiderduin
Lido-Appartementen-4persoonsA(03).jpg

Mag er gerookt worden? Nee, LIDO is rookvrij

LIDO Appartementen is geheel rookvrij. Bedankt voor uw begrip.

Lido - Buiten(4).jpg

Mijn vraag wordt niet beantwoord Hoe kan ik LIDO bereiken?

U kunt ons dagelijks van 08.00 tot 22.00 uur eenvoudig telefonisch bereiken via 072 750 2002.

Het is ook mogelijk om ons een e-mail te sturen. Wij doen ons best om te zorgen dat u binnen 24 uur een antwoord heeft op uw e-mail.

Strand(7).jpg

Appartementprijzen en betalingen Over toeristenbelasting

Alle op onze website genoemde prijzen voor overnachtingen zijn inclusief toeristenbelasting en -heffingen.

Tenaamstelling online betalingen: Hotel De Boei BV
KVK-nummer: 37067444
Btw-nummer: NL8021.92.798.B01